Pădurea Ielelor

7 gânduri despre “Pădurea Ielelor

  1. Cand ceata si lumina conlucreaza e floare la ureche sa faci poze cat de cat interesante.
    Oricum e mai usor decat sa faci portrete. Mi-am dat seama de asta in ultimele doua luni cand am chinuit aproape degeaba fatucile astea incercand sa fac ceva si rezultand doar poze de incepator.(:

  2. o frumuseţe misterioasă pare a se ascunde dincolo de ceaţă şi arbori… sublim

  3. In padurile mai izolate te trec fiorii si daca nu e ceata, asa ca negura ce te inconjoara e frumoasa dar nu tocmai un element relaxant, mai ales daca stii ca in zona s-ar putea sa dai nas in nas cu mos Martin 🙂

  4. E plin de mistere acest deal Hera!…

    Misterioasa pădure

    Seri tăcute, în dantele de aburi,
    Răcoare regăsită-n sărut,
    Privesc şi-ţi văd în ochi fluturi
    Fragili, de nicăieri, apăruţi…
    Buzele tale îşi caută focul
    Ascuns într-o taină, printre genuni,
    Mâini delicate îşi ştiu bine jocul,
    Deschizând porţile noilor lumi…
    Şi-n magica noapte, cuprinsă de iele,
    Pustiul din mine se lăsă cucerit,
    Din verzile-ţi degete – ploaie de stele
    Dorinţele toate le-a schimbat în argint.
    Vântul fugar, cu un sărut, mă atinse,
    Ochii de jad, ca din vis, m-au privit,
    Te-am regăsit, iubito, cuprinsă
    De blândul fior ce-n noi s-a ivit.

    @copyright A. Răduţ, 2011

  5. Zona Dealului Hera este aproape in fiecare dimineata inconjurata de ceata,asa ca povestile, legendele si pozele gasesc aici o gazda primitoare.
    Referitor la legende, Misha Traista a consemnat legendele etnicilor ucraineni despre un urias care ar fi avut numele Heres sau Heros din care a derivat toponimul. Am facut si eu referire la asta intr-un post mai vechi. https://maramuresh.wordpress.com/2011/01/29/tara-uriasilor/

  6. Frumoase legende şi nu prea departe de adevăr, dacă mă gândesc la statura maramureşenilor şi la ochii lor care ating… cerul 🙂

Lasă un răspuns

