Fătucă din Budeşti

Am întâlnit-o ieri pe drumul ce trece prin  pustie pentru a ajunge la Mănăstirea din Budeşti. Împreună cu trei femei, cea mai bătrână de 78 de  ai ,  ( io îs tânără încă domnucule, o precizat cea de vreo 70 după cum am preţăluit-o), fătuca a parcurs pe jos cei 6 km de la Budeşti la mănăstire, pe un drum ce trece prin păduri întunecate de brad, pe lângă o stână cu vreo 5 câini uriaşi  şi multe alte pericole închipuite pentru orăşeni.

În loc să fie la cofetărie, discotecă sau, pur şi simplu să se joace cu prietenele ei, fătuca blondă şi aparent fragilă a preferat să meargă la mănăstire.  Io vă ştiu că aţi fo mai demult la pălincie la noi în sat o glăsuit făptura cu ochi albaştri şi pentru asta i-am zis  Măriuca.


17 gânduri despre “Fătucă din Budeşti

  1. Palincie… horincie… interesante locuri 😀
    Cand o sa plec spre MM, va trebui sa stau o zi intreaga pe blogul tau sa lucrez la itinerar.

  2. Cred ca in Maramures, sunt cele mai multe femei blonde cu ochi albastri. Tara fetelor blonde. Si ea, fatuca asta, cum se numeste? Si povestea cu drumul spre manastirea din adancul padurii, insotind doua femei batrane, mi-a placut.

  3. Are si naframa-n cap si inocenta-n ochii albastri… si tare mi-e ca le va pierde pe-amandoua in drumul spre maturitate… maturitatea cea de la oras…

  4. Probabil ai dreptate, impresia mea este ca aici sunt cei mai frumosi copii din tara.
    Cum o cheama pe fatuca? Am uitat, cand am intrebat , mi-au raspuns toate odata si nu am retinut.

  5. Pentru mine e important ca acum, in ochii ei se citeste inocenta, respectul, sfiosenia, inteligenta… ce va fi peste ani, cand va lua contact cu lumea mare? nuimeni nu poate sti. pentru mine va ramane mereu fatuca cu ochi albastri si nevinovati intalnita pe carari de munte.

  6. mai, mai…. eu te-am „botezat” Mariuca :)… asa le spun eu fetelor frumoase si cuminti.
    Bafta maxima!

Lasă un răspuns

