Stâna părăsită, Onceşti

6 gânduri despre “Stâna părăsită, Onceşti

  1. Nu’i suparare, Vali, am încercat o prelucrare dar se pare ca nu am prea reusit.
    Mersi de vizita si coment, te mai astept.
    o sara buna!

  2. Nu musai. Incearca sa lasi mai multa vegetatie in spate, eventual un element vertical, dupa regula treimilor, ceva.

  3. poza e facuta pe conditii de ceata deasa si luminozitate scazuta, motiv ptr care am apelat la conversia bw si ajustarile ce se vad, desi de regula nu intervin astfel in cadre. Rezultatul mi s-a parut interesant si alte abordari, cum ar fi cea sugerata de tine ar presupune import de elemente, ceea ce nu fac niciodata.

  4. Cum crezi, incercarea moarte n-are. Sa nu prinzi gustul colajelor dupa aia. : )
    Oricum mie imi place pentru ca imi aminteste de miniaturile facute din bete de chibrituri.

  5. Ar fi doua probleme:
    1. Nu ma pricep suficient pentru a face manipulari si colaje.
    2. Cam 90% din pozele mele au suferit crop, ajustare luminozitate, sarp, eventual ajustare contrast si saturatie.Incerc sa mentin proportia fiindca optez pentru interventii minime in fotografia originala.
    Concluzie:
    * Strugurii sunt acri. 🙂

Lasă un răspuns

