Fotografia săptămânii 6

Topul săptămânii 11-18 februarie 2010

În primul rând obsev că un nou membru al comunităţii fotomaramureş îşi face simţită prezenţa. E vorba de Lungu Radu, care nu numai că a postat o imagine pe site dar, mai ales, a făcut un coment, lucru destul de rar pe la noi. Deocamdată atât despre Radu, sper să am ocazia să mai vorbesc despre el.

Dacă tot am pomenit de comenturi o să spun că unii membri fotomm au lăsat să se înţeleagă că sunt deranjaţi de comentariile prea dese ale  colegului Vali Tămaş. Adevărul e că numănui nu-i place să fie criticat dar, pe de altă parte, energia internă a unui site de fotografie este dată de comenturi. Aşa că îndemnul meu este să comentaţi cât mai mulţi însă cu respect faţă de ceilalţi şi la obiect, fiindcă există şi reversul medaliei: comenturile aiurea, răutăcioase pot distruge un site.

Aşa că, selecţia săptămânii în curs include:

Cavnic de Marin M

Pian de Popovici Dan Cristian

Bonsai de Adrian Munteanu

Vanzătoarea de porci de Vlad Dumitrescu

M-am decis cu greu între Cavnic şi Vânzătoarea de…Până la urmă am optat pentru Cavnic

4 gânduri despre “Fotografia săptămânii 6

Lasă un răspuns

