Fotografia săptămânii 2

Topul săptămânii 13-20 ianuarie 2010

Deoarece e mai greu să alegi dintr-un număr mare de poze o să selectez periodic unele dintre cele care mi s-au părut reuşite, urmând ca la sfârşitul săptămânii să desemnez fotografia câştigătoare.

Deocamdată m-am oprit la imaginile postate de Adrian Munteanu:


nostalgia toamnei

furtuna

Am remarcat apariţia a doi noi membri ai comunităţii fotomaramureş, aşa că profit de această ocazie pentru a-i saluta şi a le dori lumină blândă şi spor la fotografiat. În opinia mea, cei doi, Popovici Dan Cristian şi Andrei Răcăşan sunt foarte talentaţi urmând să devină membri de bază ai acestei comunităţi în situaţia în care vor continua să activeze aici .

Îmi va fi greu să aleg în selecţia pentru fotografia săptămânii dintre pozele celor doi deoarece sunt adeptul pozelor cu grad mic de intervenţie PS pe cadrele originale, iar imaginile acestora sunt destul de mult lucrate în photoshop. Asta nu înseamnă însă că le contest valoarea, ci doar că nu intră în sfera mea  strict personală şi subiectivă de apreciere a fotografiei.

Cu toate acestea cel puţin una din imaginile la care fac referire va intra în selecţia pentru topul săptămânal.

Alte propuneri:

walking in the park de Popovici Dan Cristian

biserica lemn de Marin M

doi prieteni de Vali Tamas

Fotografia saptamanii este furtuna de A Munteanu. Felicitari tuturor!

7 gânduri despre “Fotografia săptămânii 2

  1. iti dau dreptate.aduc un aer proaspat site-ului.Legat de Popovici,are o imaginatie buna care o pune destul de bine in practica.In timp is ferm convins ca va lucra si la calitatea imaginii.

  2. Site placut si frumos, mai putin comentariile lui Tamas Vali care este un atotcunoscator in ale fotografiei. Eu nu stiu ce drepturi isi aroga de a comenta la liecare lucrare in parte. Si eu pot sa ma inscriu pe site si sa-l stresez non stop cu experientele mele suprarealiste in artele vizuale.

  3. nu cred ca e o problema, esti asteptat cu bratele deschise pe site.
    asta cu criticile, ce sa zic? face parte din farmecul netului, din asa numita democratie virtuala, ca aia reala e zob. al doilea punct de vedere e acela ca un site de foto care nu are comenturi e naspa rau. baiul nu e ca vali comenteaza prea mult, ci faptul ca ceilalti nu comenteaza deloc.
    o zi buna mestere!

  4. :)))acuma am dat si eu de comentariul de mai sus.ma face sa ma simt si bine dar si rau in acelasi timp.ma simt chiar nasol ca Anticritici Atotstiutorinu are loc de mine fotomaramures.se poate inscrie linistit oricum comentariile mele pe acel site s-au oprit.
    cum altii nu mai posteaza sau nu comenteaza asa pot si eu,doar sa mai postez cate ceva si sa privesc.ma multumesc cu atata.Fericit domnule Marin M?

Lasă un răspuns

