Fotografia săptămânii

Am decis să aleg cea mai bună fotografie postată pe fotomaramureş în decursul unei săptămâni. Bineînţeles că este o opţiune strict personală şi super subiectivă, aşa că îi rog pe stimaţii fotografi să nu se supere pe mine prea tare. 🙂

Am optat între  Siluete noaptea de Valentin Tămaş, La cumpăna dintre ani de Adrian Munteanu şi King of sorrow de Dani Murczko.

Din punctul meu de vedere fotografia săptămânii e

Siluete noaptea

O sară bună!

Ne vedem miercurea viitoare.

6 gânduri despre “Fotografia săptămânii

  1. pentru putin. meritul principal e al tau. e destul de greu sa faci o alegere dintre mai multe poze faine, mai ales ca tu ai avut o serie f reusita cu peisaje de iarna.am ales/o pe asta pentru misterul ce se degaja din imagine si pentru o doza de originalitate care mi-a atras atentia.

Lasă un răspuns

